Kako pronaći i vratiti e-mail iz karantene?
Iako na Portalu za sistem-inženjere možete pronaći najčešće probleme koje sistemci mogu susresti u radu, ponekada dobijemo pitanja koja su već odavno objavljena. Čini se da je potrebno povremeno ponoviti neka rješenja, pa krenimo.
Kolega piše:
Spamassasin nam vjerojatno filtrira mailove o registraciji
programa jedne tvrtke, oni ne dolaze do korisnika.
Da li ima neki jednostavan nacin da lociram filtrirani mail?
Kako pronaći i vratiti mail u "optjecaj" smo objasnili jos 2009. godine u ovom članku, a sudeći po komentarima članak je bio čitan i kasnije, jer su kolege uočili da naredba amavisd-release sada radi malo drugačije. No, evo kratkog odgovora:
ID maila se može pronaći u /var/log/mail.log, samo treba napraviti grep (u slučaju da se radi o starijem mailu, upotrijebite naredbu zgrep nad zarotiranim logovima - mail.log.1.gz i drugima):
# grep "Blocked SPAM" /var/log/mail.log
Oct 22 07:49:56 server amavis[1495]: (01495-03-4) Blocked SPAM {DiscardedInbound,Quarantined},
[2000:b68:ff:7::1]:49734 [A.B.C.D] <bounces+1428931-2546@tvrtka.com> -> <korisnik@domena.hr>,
quarantine: H/spam-HqhbtpTGXlbr.gz, Queue-ID: 172234BA22, Message-ID: <toNAlrzYTr-11k3D3Bvx
Dakle, zaustavljeni mail je u datoteci "spam-HqhbtpTGXlbr.gz". Karantena se nalazi u direktoriju /var/lib/amavis/virusmails, pa je potražimo:
# find /var/lib/amavis/virusmails -name spam-HqhbtpTGXlbr*
/var/lib/amavis/virusmails/H/spam-HqhbtpTGXlbr.gz
Još je samo preostalo vratiti mail natrag u Postfix, što ćemo napraviti s naredbom amavisd-release:
# amavisd-release H/spam-HqhbtpTGXlbr.gz
Potrebno je navesti i slovo poddirektorija, u ovom slučaju "H".
Drugi kolega je htio znati kako vratiti zabranjene datoteke ("pisat će BANNED"). Stvar je ista, samo treba promjienti parametre naredbe grep:
# grep BANNED /var/log/mail.log
Daljnji je postupak identičan.
- Logirajte se za dodavanje komentara
- Inačica za ispis
- PDF version